fortsätta utan förväntningar, bara leva på, fortsätta ha det bra livet ut. kanske bättre om vi låter varandra få lite space.

bästabästabästavän. jag trodde faktiskt att du redan läst inlägget men att du inte brydde dig utan bara gick vidare utan att lägga en tanke på det. så det kändes lite konstigt.
okej, jag kanske inte har levt på fel sätt. jag menar, det har varit massa underbara år tillsammans. men kanske mer att något saknats. det som saknats menar jag är lite space och lite eget liksom. och du betyder allt för mig med, skulle ge upp allt för dig. men ibland kanske det har blivit lite för mycket, som om det kanske skulle vara bättre mellan oss om man hade lite eget också. för det tror jag verkligen, att vi skulle vara ännu mer bästabästa vänner och man hade mer eget. och förlåt om jag betett mig konstigt, skrytit och lite avvisande. men det är bara för att jag velat att du ska förstå att jag kanske vill vara mer egen. vi kan ha samma vänner och så, självklart, men det får inte bli för mycket. jag vill bara att du inte ska behöva känna dig så bunden, för jag gissar att du vill göra egna val ibland också. och då ska du göra det, för det är det jag vill.
jag vill bara att vi båda ska kunna vara mer egna, göra mer egna saker, få mer space och inte vara lika beroende av varandra. för det kommer inte funka i längden. nu har jag testat att ha en till nära vän, och jag gillar det. att man kan vara mycket med andra också. för det kommer alltid vara vi, och det vet jag. så det är precis därför, eftersom vi vet att det är vi, vi kan leva egna liv också. okej? och du är inte fel, inte inte alls. utan mer att det ibland blir fel det du gör. men det är normalt.
så nu ska vi leva livet, och detta kommer endast stärka våra band! promise. hoppas du förstår vad jag vill med det här, bara allt för att vi ska kunna vara bästavänner livet ut och inte bara nu.
vi är bäst, det vet du.
kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam.

Kommentarer
Postat av: anonym

ni verkar vara starka tjejer! och ja tror nog att ni ska klara er genom er problem och lösa dom !

bara man är två så funkar de mesta ;) <3

2010-05-10 @ 19:27:00
URL: http://allahardeintebra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja.. Ja de hoppas ja me..

Hur gåre för er just nu då? Är allt bra nudå, inga nya inlägg satt hur ska man veta då lixom ;) <3

2010-05-11 @ 15:12:03
URL: http://allahardeintebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0