jag känner hur fel allt är nu bästavän.

jag har inte sett ditt inlägg föränn nu. förlåt. jag känner mig så jävla fel. jag har känt mig så himla ivägen. jag känner mig ivägen. jag är så himla ledsen för det. jag vill inte att du ska ha levt ditt liv på fel sätt. jag hoppas fan inte det. alla dom år som jag har känt dig, har verkligen varit så himla bra. du gör mig bra. du gör så att alla dagar när man mår som sämst blir bra. alla dagar man har behövt att prata så har du alltid funnits där. vi har berättat allt för varandra. jag trodde du hade levt som du kände för att leva. jag trodde verkligen det. du är verkligen den person som jag aldrig vill förlora. du är den jag skulle offra allt för. du är verkligen det. du är helt enkelt min andra halva. du märker exakt hur allt är. jag vill inte att du ska ha känt dig som den som hänger bakom. jag vill inte det. du måste fatta att det är inte så jag har velat ha det. du fattar nog exakt hur jag har känt det nu. jag sitter här och vet fan inte hur jag ska förklara för dig. allt är så jävla fel nu. jag vill inte att allt bara ska ta slut. du är verkligen min andra halva bästis. du betyder så himlahimla mycket. jag skulle kunna räkna alla miljoner hundratals sandkorn på en sandstrand hellre än att förklora dig. du är så jävla värd att få känna dig bra. jag är så jävla ledsen. jag har gjort allt fel nu. menar du att du behöver anstränga dig för att umgås med mig? eller så är jag lite trög som inte fattar. du vet sådär trög som jag kan vara ibland.
jag ber dig bästavän, du måste tro mig. jag förstår exakt hur du känner, och jag har också känt så.
jag ska verkligen försöka att göra som du säger.
jag tänker verkligen göra allt för att det ska funka.
men jag tänker inte bara låta dig bara vara. jag vill fortfarande att vi ska vara e & f, bästa vänner för alltid. ag kommer alltid att älska dig, oavsett vad som händer. förlåt. för allt jag någonsin gjort mot dig.
du är bäst - du vet det
för du är den person som gör mig hel. jag behöver dig varje dag för att jag ska funka. du är så himla underbar bästavän, ta åt dig av dom orden.

/ din e ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0