JAG ORKAR INTE MED DEN HÄR JÄVLA SKITEN LÄNGRE...



hur fan ska jag ens kunna förklara allt på en blogg som inga läser? kanske det är här jag behöver skriva av mig?
ända sen jullovet har allt förändrats. allt har blivit så konstigt. allt är ett helvette. ingenting är likadant som det var förut. det finns folk därute, som är patetiskt äckliga, som ska hålla på så jävla mycket. fyfan. fuckit säger jag bara. jag vet inte vad jag har gjort dig egentligen. eller.. vad alla dom som blir utsatta för dig har gjort mot dig? du är patetisk som ens orkar hålla på så jävla mycket. jag gillar inte det sättet du håller på att köra med oss, och alla våra andra vänner, som man faktist kan lita på, och man kan umgås med utan att någon ska behöva känna sig nertryckt av dig. det är dom personerna jag vill umgås med. du har hållt på såhär ända sen ettan, men det är nu jag har börjat inse hur falsk du är, hur falskt det är överhuvudtaget att hålla på att sprida fula rykten om andra. du är bara så jävla osäker i dig själv, så du kan vara dig själv i något läge. du måste alltid höras mer, vara bättre än alla andra. när vi satt och snackade med runt 20 andra, som dessutom är yngre än dig. då hade vi jättekul. sedan kommer du dit. ingen vågar längre säga något, eller vågar prata med någon runt om kring längre för att du kom dit. det är en självklarhet att det var därför. du började säga elaka saker emot folk som inte ens hade gjort dig någonting. det blev så jävla spänd stämmning efter det. tillslut gick de flesta därifrån. jag också. jag orkar inte se på när du håller på att lura folk med din falska personlighet. finns det seriöst någon som aldrig har kännt sig nedkränkt av dig? jag tror att alla har gjort det nån gång. jag fattar knappt själv vad jag skriver nu, men jag behöver verkligen skriva av mig. skriva av all den skit som samlas här varje dag. det finns liksom inget att säga, egentligen. men ändå så blir det långa, kluddiga texter som man knappt orkar läsa.

det jag vill ha sagt är. att jag hatar dig, hur hårt det än låter. du förstör för oss alla. och det ska fan inte behöva gå så långt så att folk byter skola/klasser på grund av dig. eller.. ?


/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0