fan jävla helvettes cpskit fuck everythiing

fan vad jag hatar allt fan fanfanfanfanfanfan. jag är med best friend nu, och förlåt för världens mest rörigaste text nu men jag börjar fan gråta nu.
hela jävla tiden som allt har pågått... helvette..... allllt är fel. allt. fuck. ända sen det började har allt kännst fel. november 2009. jävla fucking helvette. alla personer ändrades. varför kan inte alla bara vara sig själva? allt är helvette. åt helvette med allt. cpcpcpcp. folk är  idioter,  beter sig som jävla fucking idioter.
just nu vill jag fan snart dö. hahah nej. men jo. allt  känns fel. en viss person är cokså störd, fega sms. fyfan vad jag hatar sånt. fieodshkbfhwjebdkshlcbkhedfshuwhk fuck allt.


hejdå./e

Kommentarer
Postat av: jonna

sv: tack så mycket! hade tänkt säga detsamma innan jag började läsa.. :(

kämpa på säger jag!

2010-03-11 @ 21:00:21
URL: http://jjonnalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0