livet har sina jobbiga stunder, men när tar det slut?

nu är det så att livet har sina jobbiga stunder. och just nu är det jävligt jobbigt. det är helt omöjligt att förklara så någon ska förstå, men det är verkligen inte kul jusst nu. vissa nätter, ligger jag bara och gråter, hel ärligt. och då blir nästa dag inte kul, är trött hela dagen, inte bra då det alltid är något tjaffs man dras in i. men jag vet inte vad jag ska göra, vad fan jag gör blir det fel och det är alltid någon som blir sur. vet att jag inte kan fortsätta såhär, men har faktiskt ingen om vad jag ska göra. för det finns personer, som vill göra mitt liv bara sämre och sämre. och jag är ingen som skriker och säger ifrån. utan bara tar in mer och mer skit tills jag börjar gråta typ. en person ska alltid hålla på, hon fattar inte att jag inte orkar längre. och alltid 'hej är du sur på mig du dissar mig'. man bara men jaaaaaaaaaaaaa, jag gör det, jag hatar dej!! usch, nu ska jag gå. tur att vissa finns i alla fall. för livet är inte kul. /f

Kommentarer
Postat av: Moa

sv. ja visst är de? haha folk kanske tycker de e lite men jag e iaf stolt. hehe :D

2010-03-11 @ 21:49:32
URL: http://chloeew.blogg.se/
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Åh tack, kul att du gilla den ;D kram

2010-03-13 @ 12:36:22
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: maja.

åh tack så mycket.

2010-03-13 @ 12:36:47
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0